КУРИКУЛУМ КВАЛИТЕТНЕ ШКОЛЕ

Аутори

  • Тамара Стојановић Универзитет у Крагујевцу, Филолошко-уметнички факултет

Кључне речи:

курикулум, квалитетна школа, модул, Тајлеров модел, Вокеров модел, средишњи модел, курикулум заснован на школи, самоевалуација и евалуација

Сажетак

У овом раду аутор разматра курикулум квалитетне школе. Рад је део пројекта аутора под насловом „Школа – темељна знања о прошлости, актуелним проблемима и перспективама развоја“, који је рађен у периоду 2005-2009. године.

Author Biography

Тамара Стојановић, Универзитет у Крагујевцу, Филолошко-уметнички факултет

Тамара Стојановић рођена је 1981. у Крагујевцу. Студије педагогије завршила на Филозофском факултету Универзитета у Приштини. Носилац је плакете „Истакнути студент“ Универзитета у Приштини, као студент генерације Филозофског факултета. Завршила је постдипломске студије и магистрирала из области Педагогија на Филозофском факултету Универзитета у Приштини. Аутор је монографије (у штампи) Школа темељна знања о прошлости, актуелним проблемима и перспективама развоја. Ради као асистент приправник на педагошкој групи предмета на Филолошко-уметничком факултету Универзитета у Крагујевцу.

Референце

Врцељ 2000: S. Vrcelj, Školska pedagogija, Rijeka: Filozofski fakultet.
Гласер 1999: W. Glasser, Nastavnik u kvalitetnoj školi, Zagreb: Educa.
Гласер 2005: W. Glasser, Kvalitetna škola – škola bez prisile, Zagreb: Educa.
Драјден, Вос 2004: G. Dryden, J. Vos, Revolucija u učenju, Beograd: Timgraf.
1997: Европска димензија у образовању, Београд: Министарство просвете Републике Србије.
2000: Европска димензија у образовању, Београд: Министарство просвете Републике Србије.
Јурић 2007: V. Jurić, Kurikulum suvremene škole, Kurikulum, Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu, Školska knjiga, 292.
Марш 1994: C. Marsh, Kurikulum: temeljni pojmovi, Zagreb: Educa, 127.
Матијевић 2007: M. Matijević, Evaluacija u nastavnom kurikulumu škole,
Kurikulum, Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu, Školska knjiga.
Превишић 2007: V. Previšić, Pedagogija i metodologija kurikuluma, Kurikulum,
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu, Školska knjiga.
2006: UNESCO-ovo svjetsko izvješće, Prema društvima znanja, Zagreb: Educa.
Херера, Мандић 1989: A. Herera, P. Mandić, Obrazovanje za XXI stoljeće, Sarajevo: Svjetlost.

Downloads

Објављено

19.06.2010

Како цитирати

Стојановић, Т. (2010). КУРИКУЛУМ КВАЛИТЕТНЕ ШКОЛЕ. Наслеђе, 7(15/1), 195–206. преузето од http://nasledje.kg.ac.rs/index.php/nasledje/article/view/268