АНГЛИЦИЗМИ У НАЗИВИМА ФИРМИ У СРБИЈИ (БЕОГРАД, КРАГУЈЕВАЦ И НОВИ ПАЗАР)
Кључне речи:
англицизми, једнојезични називи, двојезични називи, вишејезични називи, фирме, делатностСажетак
О чистоти језика се одувек бринуло, међутим, данас се то углавном своди на борбу против утицаја енглеског језика на остале језике. Овај рад не даје одговор на питање, да ли је добро или није користити стране (енглеске) термине, већ се бави анализом англицизaма у називима фирми у Србији, односно у Београду, Крагујевцу и Новом Пазару. У раду се утврђује присуство англицизма у називима фирми у наведеним градовима, и испитује се у којим делатностима се англицизми најчешће јављају у Србији.
Референце
Кристал 1996: Д. Кристал, Кембричка енциклопедија језика, Београд: Нолит.
Прћић 2005: Т. Прћић, Енглески у српском, Нови Сад: Змај.
Фридрих 2002: P. Friedrich, English in advertising and brand naming: Sociolinguistic considerations and the case of Brazil, in: English Today 18:3.
Шлик 2002: M. Schlick, The English of shop signs in Europe, in: English Today 18:2.
Шлик 2003: M. Schlick, The English of shop signs in Europe, in: English Today 19:1.
Тонус 1991: T. Thonus, The Englishization of business names in Brazil, in: World Englishes 10.
Прћић 2005: Т. Прћић, Енглески у српском, Нови Сад: Змај.
Фридрих 2002: P. Friedrich, English in advertising and brand naming: Sociolinguistic considerations and the case of Brazil, in: English Today 18:3.
Шлик 2002: M. Schlick, The English of shop signs in Europe, in: English Today 18:2.
Шлик 2003: M. Schlick, The English of shop signs in Europe, in: English Today 19:1.
Тонус 1991: T. Thonus, The Englishization of business names in Brazil, in: World Englishes 10.
Downloads
Објављено
26.06.2010
Како цитирати
Реброња, С. (2010). АНГЛИЦИЗМИ У НАЗИВИМА ФИРМИ У СРБИЈИ (БЕОГРАД, КРАГУЈЕВАЦ И НОВИ ПАЗАР). Наслеђе, 7(15/2), 123–131. преузето од http://nasledje.kg.ac.rs/index.php/nasledje/article/view/284
Bрој часописа
Секција
Научни радови