УЧИМО ДА ЧИТАМО, ЧИТАЈМО ДА БИСМО НАУЧИЛИ
(Настава читања на енглеском језику у 2. и 3. разреду основне школе)
Кључне речи:
читање, учењеСажетак
Читање је сложен развојни и когнитивни процес. Улога наставника у почетним фазама читања на енглеском као страном језику у нижим разредима основне школе је од огромног значаја. Неопходно је да наставник добро познаје све технике које ће у настави применити, а да истовремено увек пред собом има и главни циљ - стварање доживотних љубитеља читања. Овај чланак садржи технике наставе читања, начине овладавања ситуацијом и нека решења могућих фрустрација наставника.
Референце
1. Beards, R. ed. 2004. Rhyme, Reading and Writing. London, Hodder and Stoughton.
2. Cameron, L. 2002. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge, CUP.
3. Fergusson, V., P. Durkin and Sperring, H. 2003. Rhyme, read and write Starter . Melbourne , OUP.
4. Fergusson, V., P. Durkin and Sperring, H. 2003. Rhyme, read and write Book 1 . Melbourne , OUP.
5. Fergusson, V., P. Durkin and Sperring, H. 2003. Rhyme, read and write Book 2 . Melbourne , OUP.
6. Moon, J. 2000. Children Learning English. Oxford, Macmillan Heineman.
7. Reilley, V. and S.M. Ward. 1997. Very Young Learners, Oxford, OUP.
8. Slattery M., and J. Willis. 2003. English for Primary Teachers.Oxford, OUP.
9. Snow, C., M. S. Burns, and P. Griffin. 1998. Preventing Reading Difficulties in Young Children. New York , National Academy Press.
10. Trelease, J. 2001. The ReadAloud Handbook. New York, Penguin.
11. Wright, A. 1995. Storytelling with Children. Oxford, OUP.
12. Wright, A. 1996 . Creating Stories with Children. Oxford, OUP.
2. Cameron, L. 2002. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge, CUP.
3. Fergusson, V., P. Durkin and Sperring, H. 2003. Rhyme, read and write Starter . Melbourne , OUP.
4. Fergusson, V., P. Durkin and Sperring, H. 2003. Rhyme, read and write Book 1 . Melbourne , OUP.
5. Fergusson, V., P. Durkin and Sperring, H. 2003. Rhyme, read and write Book 2 . Melbourne , OUP.
6. Moon, J. 2000. Children Learning English. Oxford, Macmillan Heineman.
7. Reilley, V. and S.M. Ward. 1997. Very Young Learners, Oxford, OUP.
8. Slattery M., and J. Willis. 2003. English for Primary Teachers.Oxford, OUP.
9. Snow, C., M. S. Burns, and P. Griffin. 1998. Preventing Reading Difficulties in Young Children. New York , National Academy Press.
10. Trelease, J. 2001. The ReadAloud Handbook. New York, Penguin.
11. Wright, A. 1995. Storytelling with Children. Oxford, OUP.
12. Wright, A. 1996 . Creating Stories with Children. Oxford, OUP.
Downloads
Објављено
31.10.2006
Како цитирати
Матић, М. Д. (2006). УЧИМО ДА ЧИТАМО, ЧИТАЈМО ДА БИСМО НАУЧИЛИ: (Настава читања на енглеском језику у 2. и 3. разреду основне школе). Наслеђе, 3(5), 157–160. преузето од http://nasledje.kg.ac.rs/index.php/nasledje/article/view/68
Bрој часописа
Секција
Методика