СTУДЕНТИ КОЈИМА ЈЕ ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ДРУГИ СТРАНИ ЈЕЗИК У УЧИОНИЦИ ЗА АКАДЕМСКО ПИСАЊЕ

Аутори

  • Владимира Дука Војна гимназија у Београду

Кључне речи:

Енглески као други страни језик, изучавање енглеског језика, часови академског писања, култура, међународни студент

Сажетак

Истраживање има за циљ да разоткрије неке од насталих проблема са којима се наставници сусрећу на часовима академског писања, нарочито имајући у виду свеукупну комплексност истраживања енглеског као другог страног језика. Мој главни истраживачки циљ је да укажем на узроке неразумевања између наставника и ученика којима је енглески други страни језик. Због разних утицаја на услове за изучавање језика, мора се узети у обзир целокупни профил студента коме је енглески други страни језик.

Референце

Allen, Virginia, Pat, Rigg. When They Don’t All Speak English: Integrating the ESL Student into the Regular Classroom. Urbana: National Council of Teachers of English, 1989. Google Scholar. Web. 12 Oct. 2009.

“CCCC Statement on Second Language Writing and Writers.” Conference on College Composition and Communication, 2001. Google Scholar. Web. 3 Nov. 2009.

Ferris, Dana and John Hedgcock. Teaching ESL Composition. London: Lawrence Erlbaum Associates Publishers, 2005. Print.

Horner, Bruce. “Introduction: Cross-Language Relations in Composition.” College English. 68.6 (2006): 569-573. JSTOR. Web. 13 Nov. 2009.

Ives, Peter. “‘Global English’: Linguistic Imperialism or Practical Lingua Franca”?

Studies in Language and Capitalism 1. (2006): 121-141. JSTOR. Web. 1 Nov. 2009.

Kroll, Barbara. Second Language Writing. Research Insights for the Classroom. California State University: Cambridge University Press, 1990. Print.

Leki, Ilona, Understanding ESL learners. New Hampshire: Heinemann, 1992. Print.

Matsuda, Paul Kei, et al. Second-Language Writing in the Composition Classroom. A Critical Sourcebook. Boston: Bedford, 2006. Print.

Matsuda, Paul, Kei. “The Myth of Linguistic Homogeneity in U.S. College Composition.” College English. 68.6 (2006): 637-649. JSTOR. Web. 2 Nov. 2009.

Thanasoulas, Dimitrios. “The Importance of Teaching Culture in the Foreign Language Classroom.” Radical Pedagogy (2001). Google Scholar. Web. 1, Nov. 2009.

Walker, Constance L, and Diane J. Tedick, “The Complexity of Immersion Education.”

The Modern Language Journal. 84.1 (2000): 5-27. JSTOR. Web. 2 Nov. 2009.

Downloads

Објављено

30.11.2012

Како цитирати

Дука V. (2012). СTУДЕНТИ КОЈИМА ЈЕ ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ДРУГИ СТРАНИ ЈЕЗИК У УЧИОНИЦИ ЗА АКАДЕМСКО ПИСАЊЕ. Наслеђе, 9(22), 271–277. преузето од http://nasledje.kg.ac.rs/index.php/nasledje/article/view/486