ПРИНЦИПИ ПОЧЕТНЕ ВИОЛИНСКЕ ПЕДАГОГИЈЕ
Кључне речи:
методика, физиологија, психологија, почетно виолинско школовање, усвајање навика, мотивација, меморијаСажетак
Рад има пред собом задатак да прикаже разлоге појављивања небројених недостатака и проблема који се јављају у првим корацима савладавања инструмената. У њему су приказани елементи педагогије који у пракси не подлежу суштинској анализи и не истражују се узроци њиховог настанка. Циљ излагања је олакшање рада педагогу у сложеном процесу почетног обучавања кроз усмерење ка физиологији и психологији као суштинским елементима виолинске педагогије. Допуне образовања стеченог на студијама које би колико-толико помогле да се избегну одређене методичке грешке поред упознавања са физиолошким и психолошким законитостима садрже основне методичке принципе и рад педагога сагледавају као стваралачки процес са јасно дефинисаним усмерењем.
Референце
-
Downloads
Објављено
31.10.2007
Како цитирати
Смоловић, Е. (2007). ПРИНЦИПИ ПОЧЕТНЕ ВИОЛИНСКЕ ПЕДАГОГИЈЕ. Наслеђе, 4(7), 145–155. преузето од http://nasledje.kg.ac.rs/index.php/nasledje/article/view/97
Bрој часописа
Секција
Методика наставе