THE PRINCIPLES OF ELEMENTARY VIOLIN PEDAGOGY

Authors

  • Емина Смоловић University of Kragujevac, Faculty of Philology and Arts

Keywords:

методика, физиологија, психологија, почетно виолинско школовање, усвајање навика, мотивација, меморија

Abstract

The goal of this paper is to display the reasons why the countless imperfections and problems occur during the first stages of mastering instruments. The elements of pedagogy that in practice do not undergo essential analysis and the causes of which are not explored are shown in the paper. The purpose of the discourse is to facilitate the work of an educator in the complex process of initial training by focusing on physiology and psychology as essential elements of violin pedagogy. Apart from the introduction to physiological and psychological principles, the additions to the education gained during the studies, which would to a certain degree help avoid certain methodological mistakes, contain basic methodological principles and they view the work of an educator as a creative process with clearly defined direction.

Author Biography

Емина Смоловић, University of Kragujevac, Faculty of Philology and Arts

Емина Смоловић завршила је студије виолине на Академији уметности у Новом Саду (у класи професора Дејана Михаиловића), а последипломске студије виолине – магистратуру на Факултету музичке уметности у Београду (у класи професора Јасне Максимовић), последипломске студије – специјализација из предмета Методика наставе гудачких инструмената на Факултету музичке уметности у Београду (у класи професора Дејана Михаиловића) и последипломске студије – специјализација из предмета Камерна музика на Факултету музичке уметности у Београду (у класи професора Оливере Ђурђевић). Од 1991. до 2006. имала је низ солистичких концерата у Београду и другим градовима: као солиста (2000. и 2003.), са СО РТС-а у Задужбини И. М. Коларца, са Сарајевском филхармонијом (2002–2003), са оркестром Уметничког ансамбла СтаниславБинички (2004). Учествовала у раду великог броја камерних ансамбала, камерних и симфонијских оркестара. Од 1994. до 1999. радила је као професор Виолине, Читања с листа и Камерне музике у МШ „Коста Манојловић“ у Земуну, од 1999. до 2002. као оркестарски инструменталиста Сиимфонијског оркестра РТС-а у Београду, а од 2002. на Филолошко–уметничком факултету у Крагујевцу, као доцент из предмета Методика наставе гудачких инструмената.

References

-

Published

10-31-2007

How to Cite

Смоловић, Е. (2007). THE PRINCIPLES OF ELEMENTARY VIOLIN PEDAGOGY. Nasleđe, 4(7), 145–155. Retrieved from http://nasledje.kg.ac.rs/index.php/nasledje/article/view/97