РАЗВИЈАЊЕ СПОСОБНОСТИ УСМЕНОГ ИЗРАЖАВАЊА НА ЕНГЛЕСКОМ ЈЕЗИКУ КОД УЧЕНИКА СРЕДЊИХ ШКОЛА
Кључне речи:
комуникативни метод, мотивација, говор, говорне вежбе, иновацијеСажетак
У раду се говори о савременим методама развијања способности усменог изражавања на енглеском језику код ученика средњих школа, при чему се посебна пажња посвећује мотивацији као фактору од великог значаја за развој говорне вештине. Радом се указује на чињеницу да је граматичко-преводилачки метод, мада често осуђиван у примењеној лингвистици, у пракси и даље у великој мери заступљен. Из тог разлога, желимо да истакнемо неопходност увођења иновација у саму наставу ради подстицања мотивације за усавршавањем усменог изражавања и да дамо приказ слободних активности и говорних вежби неопходних за развој говорних способности.
Референце
Хармер 1996: J. Harmer, The practice of English language teaching. London: Longman.
Лајтбовн, Спада 1999: P. M. Lightbown, N. Spada, How languages are learned, Oxford: Oxford University Press.
Нунан 2004: D. Nunan, Designing tasks for the communicative classroom, Cambridge: Cambridge University Press.
Ричардс, Роџерс 2003: J. Richards, T. Rodgers, Approaches and methods in language teaching, Cambridge: Cambridge University Press.
Tочанац 1997: Д. Tочанац, Mетоде у настави и учењу страног језика, Београд: Завод за уџбенике и наставна средства.
Лајтбовн, Спада 1999: P. M. Lightbown, N. Spada, How languages are learned, Oxford: Oxford University Press.
Нунан 2004: D. Nunan, Designing tasks for the communicative classroom, Cambridge: Cambridge University Press.
Ричардс, Роџерс 2003: J. Richards, T. Rodgers, Approaches and methods in language teaching, Cambridge: Cambridge University Press.
Tочанац 1997: Д. Tочанац, Mетоде у настави и учењу страног језика, Београд: Завод за уџбенике и наставна средства.
Downloads
Објављено
19.06.2010
Како цитирати
Чаушевић, С. Д. (2010). РАЗВИЈАЊЕ СПОСОБНОСТИ УСМЕНОГ ИЗРАЖАВАЊА НА ЕНГЛЕСКОМ ЈЕЗИКУ КОД УЧЕНИКА СРЕДЊИХ ШКОЛА. Наслеђе, 7(15/1), 217–222. преузето од http://nasledje.kg.ac.rs/index.php/nasledje/article/view/270
Bрој часописа
Секција
Научни радови